Home Forums Forum regels Forumregels

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Carl gabriel 4 maanden, 2 weken geleden.

3 Ber. aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Ber.
  • #71107 Reactie

Redactie
    Keymaster

Door het SpanjeVandaag Forum te gebruiken ga je automatisch akkoord met de algemeen geldende gedrags- en fatsoensregels. Probeer geen negatieve sfeer te creëren in het forum, houdt het netjes tegenover andere forumgebruikers en beheerders.

Maak in het forum geen gebruik van scheldwoorden en/of schuttingtaal waardoor eventuele andere gebruikers gekwetst kunnen worden. Maak vooral geen privé gegevens bekend van andere personen en probeer het over het algemeen netjes en beschaafd te houden.

Indien je belangstelling hebt in een onderwerp of thema ben je altijd welkom om je mening met de andere deelnemers te delen. Als een onderwerp je echter niet zo interesseert, negeer het thema dan en meng je niet in de discussie, dat verpest de sfeer voor al diegenen die het wel interessant vinden en erover willen discussiëren.

Alles wat eventueel in strijd is met deze gedrags- en fatsoensregels zal reden genoeg zijn om een deelnemer te weren van het forum. Ook al hoeft men zich niet in te schrijven of aan te melden en is eenieder vrij meningen te geven, er zijn technische manieren om IP adressen te blokkeren van deelnemers die niet meer gewenst zijn.

#71133 Reactie

Juan Moreno

Ik heb gereageerd aan Kris (alg. – ‘koude’). Krijg hierop van jullie reacties in roze kader die ik niet begrijp. Wat heb ik fout gedaan?

#71136 Reactie

Carl gabriel

Hallo

3 Ber. aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Forumregels
Mijn informatie: