Home Forums Gezondheid, Medisch, Doktoren en Ziekenhuizen Overwinteren i.v.m. reumatische klachten

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  marcel 3 maanden, 3 weken geleden.

6 Ber. aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Ber.
  • #71131 Reactie

Ria

Hallo,

Na toch heel veel onderzoek via internet ben ik er nog steeds niet achter waar aan de Costa Blanca je nu het beste kunt verblijven (lees: minst vochtig) als je ’s winters veel pijnklachten hebt i.v.m. het vocht en de lage temperaturen. Ik wacht in spanning af 🙂

gr. Ria

#71234 Reactie

Steef

Beste Ria,
    Mijn vrouw heeft jast van atrose en dat is de voornaamste reden dat wij 9 jaar geleden zijn verhuisd naar Spanje.
    Klikt u eens op het onderstaande webadres van Ciudad Patricia met een uitleg.
    Wij zijn bijzonder tevreden over het leefklimaat hier in de buurt van Dénia. Uiteraard valt er hier ook wel eens regen zoals dit weekend maar bij elkaar is dat ongeveer 2 weken per jaar en dat valt in het niet bij Nederland.
    Succes

#71235 Reactie

Steef
    #71427 Reactie

JW Brons

Wij komen al meer dan 10 jaar naar Benitachell bij Moraira. Wij hebben daar een appartement dat dikwijls gehuurd wordt door mensen met reumatische klachten. Unaniem is men erg tevreden over deze omgeving en verklaart men veel minder klachten te hebben. Meestal zelfs geen medicijnen meer nodig…..

#71432 Reactie

Ria

De afgelopen weken zijn natuurlijk uitzonderlijk slecht en neem ik dus maar niet mee in mijn onderzoek, maar bedankt voor de tips. Stoppen met pijnmedicatie voor een paar maanden per jaar klinkt fantastisch :). Bedankt voor de reacties.

gr. Ria

#71506 Reactie

marcel

hoi Ria,

Denia, Moreira maar ook zeker Javea is een plek om lekker te overwinteren. Zelf beschikken wij sinds kort over een prachtig appartement in Javea. In de telegraaf heeft zelfs gestaan dat Javea de gezondste stad ter wereld is. Hopelijk kan je een leuke plek vinden om in alle rust lekker te overwinteren. Om je een idee te geven hoe mooi Javea/Xabia is http://en.xabia.org

6 Ber. aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Overwinteren i.v.m. reumatische klachten
Mijn informatie: