Home Forums Financieel, Administratief, Verzekeringen en Zakelijk Vacature Justwork op Spanjesites

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Robert 2 weken, 6 dagen geleden.

7 Ber. aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Ber.
  • #71414 Reactie

Robert

L.s.,
    Ik heb gereageerd op de vacature voor thuiswerk, die wordt aangeboden door JustWork op jullie site. Vrij snel erna kreeg ik een reactie per mail, waarin hyperlinks staan die ik niet vertrouw. Hoe ik ook Google, de naam van de afzender – Michael Hage, de office manager – vind ik nergens terug, ook niet op Linkedin, en het bedrijf eigenlijk ook niet. Ik durf de hyperlinks niet te gebruiken. Ze hebben geen fatsoenlijke domeinnaam en ik laat mijn PC liever niet gijzelen. Is JustWork bij anderen bekend of kan Spanjesites de betrouwbaarheid van deze advertentie garanderen?
    Groet, Robert

#71415 Reactie

Robert

Aanvulling: na de automatisch gegenereerde mail met de betreffende links volgde een persoonlijke mail van Michael Hage zelf, met aanvullende vragen en zonder links. Dit oogt alweer een stuk betrouwbaarder.

#71416 Reactie

Redactie
    Keymaster

Ok Robert, bedankt voor de mededeling maar laat ons weten of het allemaal in orde is om zeker te weten dat er op SpanjeAdvertenties geen rare dingen geplaatst worden. We porberen dit te controleren maar soms glipt er wel eens iets tussendoor…

#71419 Reactie

Robert

Dat zal ik zeker doen. Ik wil niemand onnodig in diskrediet brengen, maar ik ben nog niet overtuigd. Als je me jullie mailadres mailt, kan ik de autoreply van Justwork doorsturen. Dan kun je er zelf een oordeel over vellen. Dank voor je reactie!

#71442 Reactie

Robert

Ik ben er nu van overtuigd dat de mensen achter deze advertentie geen goede bedoelingen hebben.
    * Google de bedrijfsnaam, kijk op afbeeldingen en je ziet dat het logo slechts één keer voorkomt…..gevonden op deze site.

#71445 Reactie

Redactie
    Keymaster

Uit voorzorg hebben we de adevertenties verwijderd van SpanjeAdvertenties.nl. Bedankt voor alle informatie maar ik heb het een en ander verwijderd uit je bericht, vanwege veiligheid etc.

#71448 Reactie

Robert

Begrijpelijk. Dank!

7 Ber. aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Vacature Justwork op Spanjesites
Mijn informatie: